top of page
  • תמונת הסופר/תMiri yasky

Thong Nai Pan

עודכן: 29 בדצמ׳ 2021

טונג נאי פאן , חוף ים שקט, בתולי עם רצועת חוף ענקית ורחבה של חול נעים לבן ומים צלולים.

החלטנו לקחת חופשה קצרה ולנסוע לסופ"ש לטונג נאי פאן שנמצא בקופנגן בחלק המזרחי של האי , בשבועות האחרונות ישנה עליה ברמת התחלואה בקורונה בתאילנד, אז החלטנו שאם אי אפשר לצאת לטייל נצא לחקור קצת את האי וננפוש במקומות שעוד לא הכרנו, לקחנו חדר במלון Santhiya , מלון ממש קסום בנוי על צלע הר, הכל עשוי מעץ מלא בסגנון עתיק וכל כך מהודר, כשהגענו למלון הגיע לאסוף אותנו לקבלה מעין אוטו כרכרה שעשוי מעץ, ירדנו מהרכב ופתאום אנו שומעים גונג חזק מחריש אוזניים, מסתבר שכל פעם שמגיעים אורחים הם משמיעים את הגונג.

התיישבנו בקבלה וקיבלנו תה לוטוס קר ומגבות קרירות להתרענן. הרגשנו כאילו הגענו לארמון המלך.

לאחר מכן הגענו לחדר, מסתבר שבגלל הקורונה שידרגו אותנו לחדר הכי טוב במלון , הסוויטה הכי גדולה שלהם במקום הכי גבוה במלון, חדר מפנק ביותר , צילמתי לכם את הסרטון של החדר המפנק

במלון עשינו בוקר אחד טיול בקיאקים והכרנו את המפרץ החלומי הזה שנמצא חצי שעה נסיעה מהבית שלנו,

הרגשנו שאנחנו במקם אחר לגמרי ולא ליד הבית.

היה כל כך כיף ומפתיע.

מעיין משחקת גולף

בדרך חזרה הבייתה דרסנו נחש מסכן , ממש ריחמתי עליו ואהלי רצתה שנקח אותו לרופא...