top of page
  • תמונת הסופר/תMiri yasky

גם במקום הכי רחוק שבעולם אני רואה אותך כאילו את פתאום עוברת

עודכן: 23 בספט׳ 2021

גם במקום הכי רחוק שבעולם אני רואה אותך

כאילו את פתאום עוברת

על החולות הרחוקים אני כותבת אני אוהבת אותך

חולמת אותך איתי נשארת



אמא שלי , היום זהו יום עזיבתך, זוכרת אותך מותשת, חלשה, רזה כשלד, זוכרת את פנייך עייפות ומובסות,


ואני, אני הילדה הקטנה שלך לא רציתי שתלכי, לא רציתי לשחרר אותך, מחבקת אותך וסופרת נשימות,


מחפשת את היד שלך שתלטף אותי, אך היד שלך כבר לא זזה , לא מלטפת אותי...


אמא שלי אני כל כך מתגעגעת אלייך, היית לי מרכז העולם, המגדלור בים סוער, היית לי הכל...


כל כך מתגעגעת לצחוק המתגלגל שלך , לחיוך שלך, לפנייך המאירות את החדר, לגופך העוטף אותי בחיבוק,


לקולך כל ערב בשיחה לילה.


אמא שלי לא להאמין איך עברו 3 שנים...


אני בארץ רחוקה והגעגועים פה קשים יותר.


"בשביל כוס קפה איתך הייתי שם גם אלף דולר"


אמא שלי מאחלת לך רק שלווה


אוהבת ומתגעגעת הבת שלך




33 צפיות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page