top of page
  • תמונת הסופר/תMiri yasky

הילדים הולכים לבית ספר !!!

עודכן: 29 בדצמ׳ 2021

זהו סיימנו בידוד והגענו לקופנגן, אי מקסים, פשוט מדהים פה, ירוק , עצי קוקוס , עצי בננה וירוק מכל מקום

רק ירוק , אחרי 5 ימים של בילוי עם הילדים הגענו למסקנה אחת ובטוחה שהילדים חייבים מסגרת, בארץ לא בדיוק הייתה מסגרת בין בידוד לבידוד ובין סגר לסגר, פה אין קורונה אז הכל פועל כרגיל, אז למה לא ?

החלטנו לשלוח אותם לארקיד , יש 2 בתי ספר באי לזרים , האחד סיריפניה, והשני ארקיד, סיריפניה הוא בית ספר מסודר כמו בארץ , ואילו ארקיד מזכיר קצת קייטנה עם לימודים, אז החלטנו ארקיד, נראה לנו ששם הילדים יוכלו להשתלב ביותר קלות ויוכלו לחוות חוויות מיוחדות יותר, כמובן שמבחינת הלימודים בארץ הייתי ממש מסודרת ומאורגנת כיאה למורה לשעבר והבאתי את כל החוברות והאביזרים מהארץ , החלטתי שכל בוקר אני מלמדת אותם שפה וחשבון ואת ההעשרה יקבלו בארקיד בהמשך היום.

הימים הראשונים היו קצת קשים, בעיקר לי , אחרי שנה שלמה עם הילדים בבית , לשלוח אותם למסגרות ועוד בארץ זרה , שהם לא דוברים את השפה ולא בדיוק יודעים לבטא את עצמם באנגלית נראה לי קצת קשה, אבל הילדים שלי עשו לי את החיים ממש קלים הם פשוט אהבו את הבית ספר החדש וחזרו מאושרים כל יום והעיקר הלכו בשמחה לבית הספר.

את בית הספר מנהלים זוג מתוק , אירנים במקור שגרים באי, אנשים מקסימים ונעימים שכל כך אוהבים ילדים, הקימו בית ספר באמצע הג'ונגל בלי גדרות, או מחסומים, משהו פתוח ושונה ממה שכולנו מכירים.

בבית הספר יש 4 שכבות גיל, שכבת של גילאי 8-9, ששם אגם נמצא.

שכבת ילדים בני 6-7 ששם אהלי נמצאת

שכבת פעוטות בני 3-5 ששם מעיין הקטנה נמצאת

ושכבת תינוקות.


בבית הספר ישנן מורות הדוברות את השפה האנגלית וקצת סייעות תאילנדיות.

את בית הספר מתחילים בשעה 9:30 - ארוחת בוקר: קורנפלקס , צנים עם ריבה/דבש.

אחרי זה נכנסים ל-2 שיעורים (חשבון ואנגלית)


ב12:30 הפסקת צהריים, אוכל צמחוני.

13:00 נכנסים לעוד שיעור תאילנדית וחוג -אומנות

וב15:00 בית הספר מסתיים.

צירפתי סרטון של הדרך לבית הספר ושל בית הספר

תהנו :)




19 צפיות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page