• תמונת הסופר/תMiri yasky

קוסמוי

עודכן: 29 בדצמ׳ 2021

לקחנו ספיד בויט -20 דקות לקו סמוי,

שם חיכתה לנו בחורה רוסיה חמודה עם רכב שימשיך איתנו כנראה לכל הטיול, ואנו המשכנו למשרדי ההגירה , להארכת ויזה , בין תור לתור , ישבנו עם הילדים בקפה מתוק של בחורה תאילנדית וכומר מדרום אפריקה, הוא מבוגר היא צעירה... קצת ריחמתי עליה אבל היא נראית מאושרת, אולי היא באמת התחתנה מאהבה ולא בגלל שהוא אדם לבן ...

בית קפה קטן בקוסמוי

לקראת הסוף הוא הגיע, הכומר, סיפר לנו שאמא שלו יהודיה, סיפר סיפורים על מסעות בעולם... אדם מעניין

מאוד, אולי באמת היא מאושרת, אמרנו שלום והמשכנו לקניון בקוסמוי,

חסר לי קניון , אני מתרגשת כמו ילדים קטנה. מגיעים לקניון , נכנסים לחניון , יואו כמה זמן לא נכנסתי לחניון , עברה כבר שנה שלמה מאז שביקרתי בקניון (אתם יודעים סגר, אין קניונים בארץ) , איזה כיף !!!

מסתובבים בחניות, קונים קפה, יושבים , מטיילים , איזה כיף , אושר,

סיימנו מותשים, הילדים רוצים מלון, הגענו.

מלון על צלע הר, עם חוף מהמם, 3 בריכות וחדר ע נ ק !!

בעצם 3 חדרים, סלון 2 חדרי שינה, פינת אוכל ענקית ומטבח שהייתי רוצה לקחת אותו לדירה בת"א.

מסתכלת על הים , נושמת , אמא שלי תודה , טוב לי ,כיף לי פה , את בטוח עזרת לי בדרך .

יום למחרת החלטנו למצוא אטרקציה עם חיות, נועם מצא... תמיד הוא מוצא .

מקום מקסים ליד מלון שלנו – 2 דקות, samoi aquarium& tiger zoo מקסים של חיות (נמרים, תוכי, קופים, דגים, כרישים, צבים ) אחרי שסיימנו את המסלול, לקחו אותנו להאכיל נמר ולהחזיק תוכי.

סיימנו עייפים ונסענו למקדש בודהיסטי , פעם ראשונה שלי במקדש, תמיד ראיתי את המקדשים הללו מהדרך ותמיד הסתקרנתי איך הם מבפנים, הסיפור על המקדש שהיינו בו הוא על נזיר שהיה איש משפחה רגיל והחליט בגיל 40 להפוך להיות נזיר, הכוח שלו היה שהוא ראה דברים

אומרים שהוא גם ראה את המוות שלו.

נכנסנו למקדש, הנזיר קבור שם ... ממש מפחיד . הוא יושב שם בתוך קופסא שקופה עם משקפיים , ממש שלד ... קצת קריפי, מסביבו מלא פסלים של בודהה בזהב, עם פרחים בכל מקום, היה מרתק.

משם נסענו לאן ? לאכול .

ואז חזרנו למלון, הילדים ישר קפצו לבריכה, היינו בבריכה עד הערב, באמצע ירד גשם זלעפות , הילדים בבריכה נהנים מהגשם שיורד.